BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 11, 2009

~ Perang Pemikiran الغزو الفكري ~


الغزو الفكري

Perang Pemikiran oleh Yahudi Laknatullah..

InsyaAllah ana akan berkongsi kepada sahabat apakah perang pemikiran yang selama ini telah dirancang dengan teliti sejak dahulu lagi oleh Yahudi Laknatullah..

Yahudi sememangnya musuh umat ISLAM sejak dahulu lagi..Mereka sanggup melakukan apa sahaja untuk menghapuskan umat islam walaupon. Dalam Kitab Talmud yang dianggap kitab suci mereka telah tercatat perkara-perkara yang menghina umat islam..

Mungkin lebih spesifik lebih dikenali sebagai Zionis. Mereka seboleh-bolehnya akan memastikan jumlah umat islam semakin merosot. Yahudi Laknatullah mengatakan darah umat islam plg sedap. Mereka sejak kecil sudah dididik membenci umat islam. Mereka juga mempunyai lagu yg menghina umat islam.

Apakah pula perancangan mereka untuk mengkafirkan umat islam? Mungkin di Negara islam yang KUAT mereka menjatuhkan umat islam dengan cara PEPERANGAN (JIHAD QITAL)..iaitu Negara PALESTINA.

Di Malaysia kita telah diserang dengan الغزو الفكري oleh yahudi laknatullah. Secara sedar atau tidak sedar kita kita semakin terbunuh dengan PERANG PEMIKIRAN oleh mereka.

Bagaimanakah perang pemikiran ini berlaku? Cara mereka dengan meruntuhkan akhlak umat ISLAM..terutamanya wanita..kenapa WANITA? Kerana wanita sebagai ibu yang akan mencorakkan mujahid dan mujahidah ISLAM.Apabila runtuhnya akhlak seseorang wanita itu, maka keluarganya akan rosaklah jua. Kita lihat kondisi masyarakat islam sekarang. Betapa banyaknya wanita yang menjadi bohsia, pelacur.Batapa sememangnya rancangan pertama Yahudi Berjaya dilaksanakan.

Selain itu, mereka juga mengambil langkah dengan menghancurkan pemikiran umat islam dengan menggunakan media masa. Cerita2 bollywood, Hollywood semakin disukai oleh umat islam sehingga tdk sedar bahawa ia merupakan taktik Yahudi untuk merosakkan umat islam. Rancangan karton yang ditonton oleh kanak-kanak sekarang kalau diperhatikan kebanyakan ada agenda-agenda yang tidak sihat diselitkan. Contoh Tom and Jerry..Jerry (kucing) diberi watak jahat dan Tom (tikus) diberi watak baik. Padahal dlm sirah islam ada sahabat yang sangat menyayangi kucing.

Media Hiburan yang semakin melampau akhir-akhir ini membuatkan umat islam semakin leka dan lalai terhadap masalah dunia. Yang dikejar oleh remaja sekarang ialah glamour.berebut-rebut hendak menjadi artis.Menangis-nangis mcm hilang anak bila kena singkir. Kita menangis takotkan azab Allah.Kita menangis takot jauh dari Allah tetapi remaja sekarang lain jadinya.

Movie Hollywood pula semakin melimpah-limpah sekarang. Segalanya adalah hiburan. Masyarakat sekarang menunggu filem yang terbaru untuk ditonton sehingga terlupa bagaimana saudara seislam kita di Palestina.

Inilah agenda yang dirancang oleh yahudi. Mengalihkan pandangan kita kepada hiburan sehingga masalah global ; ekonomi , penindasan Negara islam semua kita tidak ambil peduli. Beginilah realitinya, umat islam sememangnya ramai di muka bumi ini tetapi mereka hanyalah ibarat buih di lautan..mudah pecah..dicucuk sikit dah hilang arah..

  • “Jika kamu memperoleh kebaikan, (niscaya) mereka bersedih hati, tetapi jika kamu tertimpa bencana, mereka bergembira karenanya. Jika kamu bersabar dan bertakwa, tipu daya mereka tidak akan menyusahkan kamu sedikit pun. Sungguh, Allah Maha Meliputi segala apa yang mereka kerjakan.” (3:120)

Sedarlah saudara seislamku…Mereka tidak akan berhenti untuk menyesatkan umat Islam. Pelbagai perancangan yang dibuat untuk mengkafirkan umat islam.

  • Banyak di antara ahli kitab menginginkan sekiranya mereka dapat mengembalikan kamu setelah kamu beriman, menjadi kafir kembali, karena rasa dengki dalam diri mereka, setelah kebenaran jelas bagi mereka. Maka maafkanlah dan berlapang dadalah, sampai Allah memberikan perintah-Nya. Sungguh, Allah Maha Melihat apa yang kamu kerjakan.”(2:109)

Ibrahnya sama-sama lah kita menguatkan aqidah, iman kita agar kuat menentang الغزو الفكري..

InsyaAllah ana akan berkongsi lagi berkenaan kaum yahudi ini agar sama-sama kita sentiasa beringat dan mengambil pelajaran..

0 comments: