BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 24, 2009

~ Wang dalam Doktrin Zionis ~

Assalamualaikum..
Sebelum ini ana ada mengatakan bahawa Yahudi laknatullah itu mengalihkan pandangan umat islam ke arah hiburan kerana mereka tidak mahu umat islam mengikuti perkembangan semasa..termasuklah ekonomi dunia..

Mengapa mereka nak mengalihkan umat islam dari ekonomi ye? Strategi utama untuk menghancurkan umat islam ini dengan cara menguasai ekonomi dunia. Wang merupakan
senjata penguasaan manusia. Dalam protokol Zionis dan disahkan penggunaannya berkali-kali disebut penguasaan dan penggunaan emas (wang).

Yahudi yang memulakan api peperangan di sesebuah negara tanpa mendatangkan kerugian sedikit pon kpd mereka. Apabila rakyat dilanda masalah dengan mudah mereka dapat menguasainya. Rakyat pula terjebak dengan hutang kepada Yahudi padahal itu bukan pon harta mereka.


Perancangan ini telah dirancang dengan baik oleh Yahudi dari zaman dulu lagi. Dan sekarang mereka tetap merancang dan terus mengatur strategi sehinggalah menjauhkan umat islam dari jalan tauhid.
Tetapi jka diperhatikan betapa ramai manusia terperangkap oleh perancangan2 Yahudi ini.Ternyata perancangan mereka ini amat berkesan.

Mudah Umat islam untuk jatuh tetapi amatlah payah untuk bangkit. Kenapa tidak umat islam membuat perancangan yang serupa?
Mereka menguasai ekonomi kita dengan menyesatkan umat islam dengan perkara2 yang Allah larang..arak..dadah..kerosakan moral..wang ..Keseronokan dunia sahaja di mata umat skrg.

Dahulunya zaman para sahabat, mereka tdk memandang langsung semua kesenangan dunia, Islam dapat berkembang dengan pesatnya. Apa yang diharapkan adalah keseronokan dan keindahan berada di syurga.


"Perjalanan seorang dai sememangnya tiada keselesaan, tiada kesenangan..Segalanya memerlukan pengorbanan..Tiada kesenangan dalam jalan dakwah..Pengorbanan
dan Kesabaran kunci utama para dai"



0 comments: